Verdeling voor 137 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Afneembare handwarmers in warme en waterdichte stof voor op de fiets 940 grijs
5
Percentage gevuld: 67.9%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Afneembare handwarmers in warme en waterdichte stof voor op de fiets 940 grijs
4
Percentage gevuld: 22.6%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Afneembare handwarmers in warme en waterdichte stof voor op de fiets 940 grijs
3
Percentage gevuld: 5.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Afneembare handwarmers in warme en waterdichte stof voor op de fiets 940 grijs
2
Percentage gevuld: 2.9%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Afneembare handwarmers in warme en waterdichte stof voor op de fiets 940 grijs
1
Percentage gevuld: 1.5%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

chauds et agréables

enfin plus de froid aux mains. Avec mon rétroviseur en bout de guidon j'ai dû bricoler le manchons de gauche déplacement par des températures trés fraîches 5°sans gants avec des températures négatives des gants de laine et hop vive le vélo.
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Zichtbaarheid
Pascal, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Manchons etroits et courts,…

Manchons etroits et courts, il est difficile de rentrer les mains rapidement. Il y a pas mal d'infiltration d'air malgré le système de serrage. Enfin c'est dommage mais la sonnette est inutile car le manchon étouffe le bruit
  • 4/5 Waterdichtheid
  • 3/5 Warmte
  • 4/5 Zichtbaarheid
Laurie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bon produit

Très contente de mon achat. Manchons facile à installer sur le vélo et protègent bien du froid et de la pluie. Je mets quand même des gants fins dessous car l'air passe par l'ouverture de l'emplacement du guidon. J'avais peur d'être gênée pour sortir les mains lors de la conduite, mais le produit est bien conçu, l'ouverture est suffisamment large
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 3/5 Zichtbaarheid
Stéphanie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Parfait même si grand…

Parfait même si grand 😉
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Zichtbaarheid
Fabien Ou Sandrine, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bien pratique par temps de froid

je l'utilise sur mon VTTAE et il me permet de garder mes mains au chaud. il faut un petit temps d'adaptation pour insérer rapidement ses mains durant la conduite mais ça va.
  • 5/5 Waterdichtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Zichtbaarheid

Conforme au descriptif, chaud…

Conforme au descriptif, chaud et étanche
    Guillaume, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

    En complément de gants…

    En complément de gants par temps froid
    • 5/5 Zichtbaarheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Waterdichtheid
    Veronique, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden