Overall I am happy but in the ...
Overall I am happy but in the store the hiking trousers could be better hung up by size
- Stevigheid
- Modulariteit
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Overall I am happy but in the store the hiking trousers could be better hung up by size
Très bien
Je suis content d’avoir acheté le cargo
Lekkie spodnie, idealne na wędrówki także przy wysokich temperaturach
Buen diseño y comodo
très confortable
Impeccable
Perfect fitting with robust quality
Muy satisfecho con esta prenda
me gustó mucho de buen calidad y se puede usar también de short. recomendado
parfait pour rando .il peut être même porté tous les jours