Colores
Me hubiera gustado que hubieran más colores
- Gemakkelijk aan en uit
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Me hubiera gustado que hubieran más colores
Excelente por la comodidad al ponerlo y al llevarlo.
Confortável e resistente
Este gorro tiene calidad excelente, no se rompe tan fácil como los de silicona.
BOM MAS COMPREI MELHOR TAMBÉM NA DECATHLON
Cercavo una cuffia per il nuoto, non in silicone o in tessuto, che fosse un po' più capiente delle solite.
Trovo questa cuffia ideale per le mie esigenze. Soddisfatta.
Fácil de manusear.
Su geçirmez oluşu çok iyi. Kaliteli malzeme