Verdeling voor 837 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Badpak met rokje voor zwemmen meisjes Lila Ama wit
5
Percentage gevuld: 85.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Badpak met rokje voor zwemmen meisjes Lila Ama wit
4
Percentage gevuld: 10.2%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Badpak met rokje voor zwemmen meisjes Lila Ama wit
3
Percentage gevuld: 2.3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Badpak met rokje voor zwemmen meisjes Lila Ama wit
2
Percentage gevuld: 0.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Badpak met rokje voor zwemmen meisjes Lila Ama wit
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bien merci

Bien merci
    rosanna, ZwitserlandGeverifieerde koper4m geleden

    Très bien

    Très bien
      Jonathan, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

      très sympa ce maillot avec une...

      très sympa ce maillot avec une jupette. Ma fille adore.
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      julien , ZwitserlandGeverifieerde koper4m geleden

          Très bon produit

          Très bon produit
          • 5/5 Chloorbestendig
          • 5/5 Bewegingsvrijheid
          • 5/5 Dekking
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          betty, FrankrijkGeverifieerde koper4m geleden

          Top

          Top
          • 4/5 Chloorbestendig
          • 4/5 Bewegingsvrijheid
          • 4/5 Dekking
          • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Carla, PortugalGeverifieerde koper4m geleden

          Bedeni tam geldi kullanışlı

          Bedeni tam geldi kullanışlı
          • 5/5 Chloorbestendig
          • 5/5 Dekking
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design

          Úszódressz

          Kényelmes.
          • 5/5 Chloorbestendig
          • 5/5 Bewegingsvrijheid
          • 5/5 Dekking
          • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design
          Mariann, HongarijeGeverifieerde koper4m geleden

          Déçue

          Très déçue de ce maillot qui dès le premier été presentait une rigidité des elastiques, ceux ci sont dur et rigide , pas agréable. Rien à voir avec les autres maillots de la même marque, acheté en même temps. La petite soeur ne pourra même pas l'utiliser il aura fait que 1 été !
          • 1/5 Chloorbestendig
          • 4/5 Bewegingsvrijheid
          • 4/5 Dekking
          • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 5/5 Look / Design

          Antwoord van de verkoper

          Bonjour Ludivine,
          Je vous remercie d'avoir pris le temps de nous partager votre avis.
          Nous sommes désolés que vous ne soyez pas satisfait de la durabilité du Maillot de bain.
          Nous prenons en compte votre remontée qui nous permettra d'améliorer nos développements.

          Sachez que nos…