confortable
confortable
- Chloorbestendig
- Stabiliteit
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
confortable
Très bon achat
Super strój, wygodny, szybko schnie, ładnie leży.
Modelador, confortável mas custa um pouco a secar
Really comfortable and flattering, the only thing I will say is that after a while it begins to ride down a bit at the front, this may just be because I've washed it so it's lost it's original shape though
Tb
suuuper
Bonito y con el dibujo suave de lineas verticales estiliza un poco.
No puedo valorar cloro o sal del mar porque todavia no lo he llevado más de una vez.
Pero si que resulta comodo y el pecho tiene un poco de sujeción que se agradece.
très contente de mon achat.
Vais bientôt venir en acheter un 2eme
Très bien porté même en ayant des formes, taille bien