Bon maillot de bain
Bon maillot mais un peu juste en taille
- Chloorbestendig
- Borstondersteuning
- Lichaamsvormend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bon maillot mais un peu juste en taille
Bonne qualité mais poitrine pas très bien taillé seins aplatis
Cómodo y bonito
Bonito y muy cómodo
Muy buen producto por calidad y precio, la mujer a quedado muy contenta volvería a comprarlo
Muy cómodo para mis clases de Aquagym
pas mal pour le prix
Ajusta-se bem ao corpo e dá suporte ao peito.
Ce maillot est top. Depuis que je l'utilise (soit 3 mois, tous les lundis), il n'a pas bougé.
Prima badpak, alleen de elastische band onder de borst vind ik véél te strak, daarom weer teruggebracht.
Niet gebruikt!!