maillot original et tres sympa...
maillot original et tres sympa! taille juste comme il faut, il ne fera pas 2 ans c'est sur!
- Bestand tegen de impact van golven
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
maillot original et tres sympa! taille juste comme il faut, il ne fera pas 2 ans c'est sur!
Vraiment très beau mais taille trop petit. Ma fille a un autre maillot de la même taille qui lui va grand et là, elle est très serrée dedans.
Répond au besoin de mobilité et facile a enfiler et renfiler mouillé.
Pekna barevna kombinace s detskym potiskem. Kvalitni zpracovani
Tres bien
Ok
Top
Muito bonito e prático. Boa relação qualidade-preço.
Parfait
Perfecto de talla para niña de 115 cm y muy chulo