Mooi maar KLEIN
Schattig badpak maar erg klein. Bestel nu een maat groter, hopelijk past dat.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Schattig badpak maar erg klein. Bestel nu een maat groter, hopelijk past dat.
Leuk badpak, mooi motief maar veel te klein. Bestel nu één maat te groot, hopelijk past dat wel.
מושלם! בד איכותי. צבעוניות מהממת.
简简单单,小朋友穿超级适合
Strój dobrze leży. Materiał niestety przeciera sie od wychodzenia z basenu.
strój dla maluszka, sprawdza się z pieluchą. rozmiarowo dobrze dopasowuje się do ciala
Very good quality
Ottimo prodotto.
Sense cap problema, maco i divertit
Bonito