Maillot de bain simple à enfiler.
Maillot de bain simple à enfiler.
- Chloorbestendig
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Gemakkelijk aan en uit
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Maillot de bain simple à enfiler.
Produit de qualité
Todo correcto
Joli Kdo pour un bébé nageur 🤗
Colorat si draguta, fiica mea s-a simtit foarte bine in el. Marimea ii vine perfect.
Dobře padnoucí plavky pro nejmenší. Díky drukům se snadno oblékají.
Bon maillot pour les cours de natation
Bonjour Clément,
Merci de nous avoir fait part de votre avis.
C'est avec joie que je constate que le produit acheté en magasin correspond parfaitement à vos attentes.
Passez une agréable journée,
A bientôt !
Manon
Leuk badpak en handig dat de bandjes niet afzakken. Valt alleen heel klein, maat 3-4jr is al te klein voor mijn dochter van 2,5jr (liefje van t badpak is te kort)
Hi Laura,
Bedankt voor je review over dit badpak. Jammer om te horen dat het product niet helemaal aan je verwachtingen voldoet en dat het te klein uitvalt. Al onze zwemkleding van Nabaiji valt erg klein uit en daarom adviseren we om altijd 1 of 2 maten groter te nemen dan de…
muitofacil de utilização, até para mudar a fralda.
Parfait