Bello e pratico. Buono il tess...
Bello e pratico. Buono il tessuto.
- Vochtabsorberend
- Gemakkelijk aan en uit
- Makkelijk te openen en sluiten
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Bello e pratico. Buono il tessuto.
Weiches Handtuch mit süssem design
Ottima qualità e aspetto curato e bello.
Ho regalato questo telo, di buona fattura, ed è stato apprezzato sia dai genitori che dal bimbo. Acquisto promosso!
Tres bien pour les enfants
Muy cómodo para mi bebé de 7 meses. Lo uso tanto playa como piscina.
Très bien
Bien
Bon produit. A voir pour la résistance tissus et couleur. Mais pas assez de recul pour l'instant.
Seca bien y es muy suave