Confort
Très confortables à porter même comme pantoufles en été, elles taillent fort grand. Je fais du 37 et je les ai pris en 35-36
- Grip
- Waterafvoer
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très confortables à porter même comme pantoufles en été, elles taillent fort grand. Je fais du 37 et je les ai pris en 35-36
Super!
Très bien pour aller des vestiaires au tapis de judo.
Super ces claquettes
Pieds bien maintenus
Très agréable, nos pieds sont à l'aise, on ne risque pas d'ampoules.
super klapki. fajnie wyglądają i są mega wygodne