Jolie et ne glisse pas
Je suis très contente, elles sont jolies, je les ai pris un peu grande mais le pied ne glisse pas !
- Grip
- Waterafvoer
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je suis très contente, elles sont jolies, je les ai pris un peu grande mais le pied ne glisse pas !
Très bien adaptées pour la piscine
ok
41/42 je n'ai pas trouvé du 40/41 donc un peu grande sinon elles sont très bien, elle font l'affaire malgré la taille un peu grande.
Super
Bon produit
Bon produit
Muy cómodas
Me resulta más cómoda este tipo de chanclas que las de dedo. Se secan rápido y el agua no se queda encharcado en ellas.