Verdeling voor 1203 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Balletmaillot voor meisjes roze
5
Percentage gevuld: 78.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Balletmaillot voor meisjes roze
4
Percentage gevuld: 13.3%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Balletmaillot voor meisjes roze
3
Percentage gevuld: 3.7%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Balletmaillot voor meisjes roze
2
Percentage gevuld: 1.7%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Balletmaillot voor meisjes roze
1
Percentage gevuld: 2.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Couleur parfaite

Couleur parfaite
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
Emilie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Très confortable entretien facile

Très confortable entretien facile
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
Georges, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Ottime

Perfette per la danza, mia figlia che è intollerante a molte calze in nylon, con queste non ha problemi e si trova molto bene.
  • 5/5 Zachtheid
  • 4/5 Rekbaar
Marina, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

résistant mais couleur un…

résistant mais couleur un peu clair
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
Sabrina, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

PAR CONTRE IL SE…

PAR CONTRE IL SE TROU FACILEMENT MEME EN FAISANT ATTENTION
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Zachtheid
Lysiane, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bon produit

Bon produit
  • 5/5 Zachtheid
Frédéric, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Parfait

Conforme à la description, ma fille de 8 ans en est très contente
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid

je prends toujours une…

je prends toujours une taille au dessus, c'est plus facile à enfiler pour les enfants
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
Ophélie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

je prends toujours une…

je prends toujours une taille au dessus, c'est plus facile à enfiler pour les enfants.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
Ophélie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bien

Bien
    aurélie, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden