Verdeling voor 418 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Balletpakje voor meisjes zwart
5
Percentage gevuld: 79.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Balletpakje voor meisjes zwart
4
Percentage gevuld: 16.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Balletpakje voor meisjes zwart
3
Percentage gevuld: 2.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Balletpakje voor meisjes zwart
2
Percentage gevuld: 0.5%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Balletpakje voor meisjes zwart
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bello

Bello e comodo
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Stabiliteit
Emanuela Sara, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Ok

Perfetto
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Manuela, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Parfait

Parfait
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Delphine, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bon produit en qualité…

Bon produit en qualité dommage que vous avez arrêté la production de certains couleurs ex le fuschia que vous ne fabriqués plus j'ai dû aller chez le concurrent
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Rukiye, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Dcera velikost 134/140, koupili jsme 12 let

Dle očekávání menší číslování jako je u Decathlonu běžné. Dres kvalitní, příjemný na tělo. Dcera nosí velikost 134/140, koupili jsme 12 let.
  • 4/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Magdalena, TsjechiëGeverifieerde koper2j geleden

Bon produit

Bon produit
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Gaelle, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Bonito

Queda bonito puesto. Sienta muy bien. Y hace su función
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit

Bien taillé, lui va…

Bien taillé, lui va très bien
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Veronique, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Bonjour Veronique,


Merci d'avoir pris le temps d'écrire un avis positif sur notre site Décathlon.


Au plaisir de vous revoir dans votre magasin Décathlon,

Sportivement,


Einat, Hôtesse d'accueil

Se puede mejorar

La tela es de calidad pero la zona de las sisa viene justa y se clava. Debería quedar más baja la parte de la axila. Y la gasita que lleva en esa.zona no deja que estire bien en los estiramientos, se clava y roza.
  • 2/5 Rekbaar
  • 3/5 Stabiliteit
Inés Vanesa, SpanjeGeverifieerde koper2j geleden

Antwoord van de verkoper

Hola Inés Vanesa,


En primer lugar, agradecerte que hayas dedicado parte de tu tiempo en escribir un comentario sobre nuestro producto. Gestos como el tuyo nos hace mejorar cada día más.


Lamentamos que nuestro producto no haya cumplido tus expectativas. Te…

Body

Pratico e comodo.
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Stabiliteit
Barbara, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden