Verdeling voor 725 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Basketbalschoenen voor heren/dames SE 500 HIGH zwart
5
Percentage gevuld: 81.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Basketbalschoenen voor heren/dames SE 500 HIGH zwart
4
Percentage gevuld: 11.9%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Basketbalschoenen voor heren/dames SE 500 HIGH zwart
3
Percentage gevuld: 2.5%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Basketbalschoenen voor heren/dames SE 500 HIGH zwart
2
Percentage gevuld: 1.1%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Basketbalschoenen voor heren/dames SE 500 HIGH zwart
1
Percentage gevuld: 2.8%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Fällt klein aus!!

Die Schuhe sind ziemlich eng, sonst sehen sie gut aus.
  • 5/5 Voetondersteuning
  • 4/5 Demping
  • 4/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Bronny, ZwitserlandGeverifieerde koper7m geleden

很適合新手的鞋子

很適合新手的鞋子
  • 5/5 Voetondersteuning
  • 5/5 Demping
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

    izcili piemēroti apavi

    izcili piemēroti apavi
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Ténis ótimo

    Cabe perfeitamente e muito confortáveis, já uso o modelo verde a 1 ano.
      Onésimo, PortugalGeverifieerde koper7m geleden

      Conforto. Qualidade.

      Conforto. Qualidade.
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      Pedro , PortugalGeverifieerde koper7m geleden

          Chaussures de basketball

          Pas du tout confortable
          Douleur au niveau des doigts de pieds
          J'ai ramenée l'article
          Merci decatlon pour le retour
          • 1/5 Demping
          • 1/5 Stabiliteit
          • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 3/5 Look / Design
          Elsa, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

          Antwoord van de verkoper

          Bonjour Elsa,

          Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre retour sur les SE 500 HIGH Blanc. Nous sommes sincèrement désolés d'apprendre que le confort n'a pas été à la hauteur de vos attentes et que vous avez ressenti des douleurs au niveau des doigts de pieds.

          Nous…

          zapatillas

          las zapatillas eran muy bonias, pero estrechas en la puntera según mi pareja. Tenian buena amortiguación pero le apretaban
          • 3/5 Voetondersteuning
          • 5/5 Demping
          • 3/5 Stabiliteit
          • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
          • 2/5 Look / Design