Fällt klein aus!!
Die Schuhe sind ziemlich eng, sonst sehen sie gut aus.
- Voetondersteuning
- Demping
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Die Schuhe sind ziemlich eng, sonst sehen sie gut aus.
很適合新手的鞋子
izcili piemēroti apavi
Cabe perfeitamente e muito confortáveis, já uso o modelo verde a 1 ano.
Conforto. Qualidade.
Pas du tout confortable
Douleur au niveau des doigts de pieds
J'ai ramenée l'article
Merci decatlon pour le retour
las zapatillas eran muy bonias, pero estrechas en la puntera según mi pareja. Tenian buena amortiguación pero le apretaban