Güzel ayağımı tam kavrıyor nor...
Güzel ayağımı tam kavrıyor normal bedenimi denedim olmadı bir büyük aldım ama benim ayaklarım etli
- Voetondersteuning
- Demping
- Stabiliteit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Güzel ayağımı tam kavrıyor normal bedenimi denedim olmadı bir büyük aldım ama benim ayaklarım etli
Ár-érték arányában tökéletes!
Dobre, tanie buty w sam raz dla amatora. Dobrze nadają się również do chodzenia.
價格非常平易近人,已經買第二雙了,在運動的時候也非常舒適🙂
Super rapport qualité au top
迪卡侬的鞋子穿起来很舒服
nikel
可以,大品牌,值得信赖
Cheville bien sous-tenue pour une triple fracture