Je l'utilise pour le travail, ...
Je l'utilise pour le travail, chauffagiste/ frigorifique
La pêche, marche
Super produit, résistant, léger, pratique 👍
- Stevigheid
- Lichtgewicht
- Zakken
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Je l'utilise pour le travail, chauffagiste/ frigorifique
La pêche, marche
Super produit, résistant, léger, pratique 👍
Comodissimi!
Sarebbero perfetti con due (o anche una) tasca posteriore, che fa sempre comodo.
klasyczne spodenki dobrze wykonane
Pantaloncini spettacolari
Ottima vestibilità e comodità. ^_^
Ottima vestibilità e comodità. ^_^
Un buon prodotto molto resistente
Comodi e leggeri