Verdeling voor 428 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Bidonhouder Custom Race zwart
5
Percentage gevuld: 79.4%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Bidonhouder Custom Race zwart
4
Percentage gevuld: 15.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Bidonhouder Custom Race zwart
3
Percentage gevuld: 2.1%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Bidonhouder Custom Race zwart
2
Percentage gevuld: 1.6%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Bidonhouder Custom Race zwart
1
Percentage gevuld: 1.4%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Bidon

Para o preço tem boa qualidade.
  • 4/5 Stevigheid
  • 5/5 Compatibiliteit
  • 5/5 Stabiliteit
MANUEL VAZ SARAIVA, PortugalGeverifieerde koper2j geleden

Porta-bidon Custom Race - Preto ELITE

sem comentários
  • 4/5 Stevigheid
  • 4/5 Compatibiliteit
  • 4/5 Stabiliteit
Américo, PortugalGeverifieerde koper2j geleden

Ottima qualità prezzo

Per quello che costa fa un ottimo lavoro
  • 4/5 Stabiliteit
  • 4/5 Compatibiliteit
  • 4/5 Stevigheid
Tiziano, ItaliëGeverifieerde koper2j geleden

Le meilleur

Pas trouvé mieux. Léger, solide, les bidons sont bien maintenus, même sur route dégradée ou sur des pavés
  • 5/5 Stabiliteit
  • 5/5 Compatibiliteit
  • 5/5 Stevigheid

Bien pour petit budget

Bien pour petit budget
  • 4/5 Stabiliteit
  • 3/5 Compatibiliteit
  • 3/5 Stevigheid
Dominique, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

Ottimi prodotti con un' ottimo rapporto qualita'/p

Ok.
  • 5/5 Compatibiliteit
  • 5/5 Stabiliteit

NE CONVIENT PAS À…

NE CONVIENT PAS À TOUS LES BIDONS
  • 3/5 Stabiliteit
  • 4/5 Compatibiliteit
  • 4/5 Stevigheid
Didier, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden

J avais acheté il…

J avais acheté il y a quelques années le porte bidon élite custode race pour bien moins cher. Celui-ci est bien mais pas aussi bien. Dommage. Prix un peux excessif par rapport à la qualité du produit. Je l’ai acheté en remplacement ddu porte bidon decathlon qui est trop rigide.Le bidon, difficile à enlever et à remettre.
    Philippe, FrankrijkGeverifieerde koper2j geleden