Acheté en taille 8-9…
Acheté en taille 8-9 ans pour ma fille de 9 ans qui est fine. Très beau, bonne tenue.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Acheté en taille 8-9 ans pour ma fille de 9 ans qui est fine. Très beau, bonne tenue.
recomendado
Marimea este mai mica decat nr de pe slip
Bello e comodo, è piaciuto subito moltissimo a mia figlia
Material bun
A VOIR A L USURE
Perfecto
Parfait
Muy buena relación calidad precio. Diseño bonito. Talla según lo esperado
Bas de maillot très pratique.