Bikinibroekje
De maat valt goed, maar het is een vreemde en ruwe stof.
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
De maat valt goed, maar het is een vreemde en ruwe stof.
Mooi aanpassend en blijft goed zitten. Leuke vrolijke kleuren.
Goed!!
Zeer aangename bikinibroekje, bijhorend bovenstuk ook gekocht. Ideale bikini voor verschillende watersporten
/
Goed zittende bikini met leuke print. Blijft mooi in vorm. Prima prijs/ kwaliteit.
Lekker zacht
Je fais habituellement un 40 , j’ai déja fais un retour pour prendre du 42 et je pense devoir racheter un 44 du coup ! Pareil pour le haut , il me faut 2 tailles au dessus ...attention si vous avez le dos et les hanches un peu larges....
Y sobretodo muy comoda
Všetko ok.