Verdeling voor 142 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Bikinitop voor zwemmen aquagym dames Venus terracotta
5
Percentage gevuld: 72.5%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Bikinitop voor zwemmen aquagym dames Venus terracotta
4
Percentage gevuld: 20.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Bikinitop voor zwemmen aquagym dames Venus terracotta
3
Percentage gevuld: 4.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Bikinitop voor zwemmen aquagym dames Venus terracotta
2
Percentage gevuld: 1.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Bikinitop voor zwemmen aquagym dames Venus terracotta
1
Percentage gevuld: 0.7%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Buena sujeción

Buena sujeción
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Chloorbestendig
  • 4/5 Verstelbaar

Maillot de bain de…

Maillot de bain de sport dans lequel je me sent bien maintenue, confortable, parfait ! Des déclinaisons de couleurs permettrait de varier un peu
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Chloorbestendig
  • 5/5 Verstelbaar
Aurelie, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Bello, funzionale e resistente

Bello, funzionale e resistente
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Chloorbestendig
  • 5/5 Borstondersteuning
  • 5/5 Verstelbaar

Modèle très confortable et…

Modèle très confortable et un bon maintien. Enfin un haut de maillot de bain, sans coussinets, ni baleines !
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Chloorbestendig
  • 4/5 Verstelbaar
Gaëlle, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

Comodo

Muy cómodo para nadar
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
Guadalupe, SpanjeGeverifieerde koper1j geleden

Les bretelles sont un…

Les bretelles sont un peu trop courte pour moi qui mesure 176 cm. J'aime les vêtements Decathlon, mais souvent ils sont taillés trop court . Ça rends les shorts et les pantalon sont inconfortables à l'entre jambe.
    Marie Reine, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Buon prodotto

    Buon prodotto
    • 5/5 Verstelbaar
    • 5/5 Chloorbestendig
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    doranna, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden

    Très bon maintien

    très bon maintien, agréable à porter
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Verstelbaar
    Veronique, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    Très bon maintien

    Très bon maintien, agréable à porter
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Veronique, FrankrijkGeverifieerde koper1j geleden

    È quello che cercavo. Ottimo

    È quello che cercavo. Ottimo
    • 5/5 Borstondersteuning
    • 5/5 Chloorbestendig
    • 5/5 Verstelbaar
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    Ada Lucia, ItaliëGeverifieerde koper1j geleden