Zat al een gat in voor het geb...
Zat al een gat in voor het gebruik.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Zat al een gat in voor het gebruik.
We zijn niet tevreden, we hebben 2 binnenbanden gekocht voor de koersfiets, direct een platte band. Telkens een gaatje op identiek dezelfde plaats aan ventiel. Waarschijnlijk productiefout.
Geen ster waard.
Goede prijs
Prijs kwaliteit top
Lage prijs, gaan lang mee. Steeds de eerste keuze voor mijn racefiets.
Voor mijn doen goede banben. Ik hoef geen ultra lichte binnenbanden, maar goed en stevige banden. Met ''minder'' kans op lekrijden.
Zeer tevreden
Perfect
Ok
Goed