A voir cet hiver…
A voir cet hiver mais semble très agréable à porter
- Warmte
- Anatomisch ontwerp
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Zachtheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
A voir cet hiver mais semble très agréable à porter
Muy bueno para llevar en la montaña cuando hace frío y viento insoportable .
It's very good and useful product to wear in winter. I recommend this product to buy and enjoy in winter and snow season 😀..
Świetna czapka, idealna na chłodne wyjazdy, sprawdziła się idealnie na Islandii poza sezonem :)
ras
Bien chaude et bien couvrante
muy buena
Ottimo
It’s some what large than expected
Very comfy and warm, covers neck and face as and when required.