Pas cher mais très mal taillé ...
Pas cher mais très mal taillé et dans un tissu inconfortable.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Pas cher mais très mal taillé et dans un tissu inconfortable.
Ok
comodo
Em bom.
très bon rapport qualité prix 👍
Was erwartet man zu diesem Preis, von da her voll ok :). Hab schlussendlich das Innennetz rausgeschnitten, dann ganz ok.
Confortáveis
Very comfortable, fit small, so size up ... Wore them swimming and on the beach in the Carribean.
Muy buena calidad y mejor precio!
Molto comodo , veste molto bene