Verdeling voor 692 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Capuchonvest voor fitness heren 100 grijs
5
Percentage gevuld: 72.3%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Capuchonvest voor fitness heren 100 grijs
4
Percentage gevuld: 23.4%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Capuchonvest voor fitness heren 100 grijs
3
Percentage gevuld: 3%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Capuchonvest voor fitness heren 100 grijs
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Capuchonvest voor fitness heren 100 grijs
1
Percentage gevuld: 0.9%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

Polecam

Polecam
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Comoda e leggera

Comoda e leggera, in misto cotone. Perfetta per l’allenamento o il tempo libero, con cappuccio e zip che la rendono pratica e versatile.
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Zachtheid
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 3/5 Look / Design

Muy juena

Muy juena
  • 4/5 Rekbaar
  • 4/5 Zachtheid
  • 4/5 Warmte
  • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 4/5 Look / Design

Bon article

Bon article
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design

Excellent

Très belle veste, bien taillée
  • 5/5 Rekbaar
  • 5/5 Zachtheid
  • 5/5 Warmte
  • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
  • 5/5 Look / Design
Thomas, FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

Gostei

Gostei
    SUSANA MARIA, PortugalGeverifieerde koper9m geleden

    Come da descrizione.

    Felpa comoda e funzionale.
    • 4/5 Rekbaar
    • 4/5 Zachtheid
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Look / Design

    Mala calidad. La he usado dos ...

    Mala calidad. La he usado dos veces y se ha deshilachado en la zona frontal. Salen unos hilos negros del muletón interior. Por lo visto se ha enganchado con el velcro de un bolsito Forclaz que tengo. No lo entiendo, con otras chaquetas de algodón que he tenido y usando ese mismo bolso no me ha pasado.
    • 3/5 Zachtheid
    • 4/5 Warmte
    • 2/5 Prijs-kwaliteitverhouding

    Qualité prix très bien et conf...

    Qualité prix très bien et confortable
    • 5/5 Rekbaar
    • 5/5 Zachtheid
    • 5/5 Warmte
    • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 5/5 Look / Design
    William , FrankrijkGeverifieerde koper9m geleden

    Me encanta

    Es muy cómoda. Tiene un tejido muy suave
    • 4/5 Zachtheid
    • 4/5 Rekbaar
    • 3/5 Prijs-kwaliteitverhouding
    • 4/5 Warmte
    • 4/5 Look / Design
    Albert_84, SpanjeGeverifieerde koper9m geleden