Belle veste et confortable.
Belle veste et confortable.
- Rekbaar
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Belle veste et confortable.
Jacke passt sehr gut, werden noch eine in einer anderen Farbe kaufen.
Répond à mon attente
genial. ligera y muy cálida. sorprende lo calentita que es y a la vez, lo ligera que resulta llevarla. la uso constantemente en mi día a día. la adoro!
genial. ligera y muy cálida. sorprende lo calentita que es y a la vez, lo ligera que resulta llevarla. la uso constantemente en mi día a día. la adoro!
bien
Bien , c'est un basique
fantastico precio y calidad
Taille petit..
Acheté pour la matière douce, agréable et chaude. Pas trouvé au rayon dames, dommage car manches trop longues.