Verdeling voor 223 beoordelingen
Filter op alleen 5 sterren-reviews voor product Chambrière voor paarden en pony's zwart
5
Percentage gevuld: 79.8%
Filter op alleen 4 sterren-reviews voor product Chambrière voor paarden en pony's zwart
4
Percentage gevuld: 13.5%
Filter op alleen 3 sterren-reviews voor product Chambrière voor paarden en pony's zwart
3
Percentage gevuld: 4.9%
Filter op alleen 2 sterren-reviews voor product Chambrière voor paarden en pony's zwart
2
Percentage gevuld: 0.4%
Filter op alleen 1 sterren-reviews voor product Chambrière voor paarden en pony's zwart
1
Percentage gevuld: 1.3%

Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.

Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.

Lees meer in onze gebruiksvoorwaarden

      Super

      Résistante et pas cher ! Je recommence à 10000%
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Imane, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

      Solidny i lekki

      Solidny i lekki
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Goed

      Prima zweep en niet duur
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Chambriere

      Tres bien pratique efficace bon rapport QP
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      User, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

      Très bonne chambrière

      Je l'utilise régulièrement et elle tient très bien dans le temps.
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design
      Anne-laure, FrankrijkGeverifieerde koper7m geleden

      Value for money

      Value for money
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 5/5 Look / Design

      Z 4 batów w sklepie na Ostrobramskiej 3 były zepsute

      Bat jest rzeczywiście lekki, wygląda dobrze, ale projekt jest do bani. Przejście biczysko - bicz jest dramatycznie słabe; w sklepie na Ostrobramskiej, Warszawa, były 4 takie baty i 3 były zepsute zanim ktokolwiek je kupił! Czwarty bat kupiłem i przed pierwszym użyciem wzmocniłem to przejście. Pewnie straciłem gwarancję, ale za to bat będzie działał
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 1/5 Stevigheid
      • 1/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 2/5 Look / Design

      Antwoord van de verkoper

      Witam

      Dziekuję bardzo za opinię. Zgłaszamy ją do producenta aby sprawdził ponownie produkt.

      Pozdrawiam
      Arkadiusz Stanek

      Bon produit

      Bonne résistance je recommande
      • 5/5 Gemakkelijk in gebruik
      • 5/5 Stevigheid
      • 5/5 Prijs-kwaliteitverhouding
      • 4/5 Look / Design
      Marine, FrankrijkGeverifieerde koper8m geleden