confortable d'usage
confortable d'usage
- Gemakkelijk in gebruik
- Stabiliteit
- Gewicht
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
confortable d'usage
Gute Pedalen
Esteticamente non bellissimi sulla gravel ma decisamente pratici e comodi!
Un regret au niveau des roulements 🤔
La qualité pourrait être meilleure
prodotto discreto
Ottimo prodotto e facile da montare. Belli e robusti.
Le roulement est moyen
Bei meinen beiden Pedalen waren die Lager frisch aus der Verpackung bereits schrottreif, liessen sich nur mit sanfter Gewalt drehen. Schade um die Rohstoffe.
Fácil de montar y de usar, aunque de momento van algo duros, funcionan bien
permet d'optimiser le pedalage