Top, je le mets…
Top, je le mets souvent en journée au travail et j'ai les jambes moins gonflées 👍
- Gemakkelijk in gebruik
- Comfort
- Veelzijdigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Top, je le mets souvent en journée au travail et j'ai les jambes moins gonflées 👍
Toujours au top
Ideali per lavorare in piedi per turni di otto ore d'inverno.
Super confortables sans être trop chaudes
Gute Kompression. Zur Nachbehandlung einer Sportverletzung ausreichend.
RAS
as pernas ficam aconchegados e sente-se alívio só fim do dia
Confortable.
Produit de qualité
Produit de qualité, très bonne résistance à l'abrasion