Mooi badpak maar…
Het is een mooi badpak. Ik heb 1 maat groter besteld en die zit goed. Ik stuur het toch retour omdat ik vrij stevige billen heb en de rand bij de overgang van de stippenstof naar de effen zwarte stof drukt te hard op mijn bil waardoor ik vind dat mijn billen dikker lijken omdat het geen mooie vloeiende lijn is. Het badpak kleed daardoor juist niet
- Bestand tegen de impact van golven
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
