לא אהבתי שאין אפשרות לכוון את ...
לא אהבתי שאין אפשרות לכוון את האורך של הרצועות. זה מונע ממני לסדר את הבגד ים בצורה שתשב עליי טוב. גם המראה למטה בקו הביקיני נראה מוזר על הבטן. התחתון נמוך מדי לטעמי וההתחלה של הצבע של הבד השני יכלה להתחיל מעט יותר למעלה. אבל סך הכל צבע יפה.
- Bestand tegen de impact van golven
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

