Ok
Ok
- Voetondersteuning
- Glijvermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ok
Krásn korčule, dobre sedia na nohe, perfektný sklz, dobre nabrúsene, šnúrky dost dlhé...
Brusle jsou super, bylo by jeste lepsi kdyby jste meli ty same, ale v 6+6 dirkove/hackove vysce, ale jinak jsou super. Drzi, noze jsou taky dobre, nechala jsem si je jeste v Decathlonu pri nakupu nabrousit extra, asi nebylo treba, ale chtela jsem to mit co nejlip.
très bien pour de 1éres expériences en patinoire.
No sujetan bien, son duras , inestables.
Prenez une taille au dessous de votre taille habituelle
Très beau modèle
Un peu durs, il faut mettre de grosses chaussettes pour éviter les blessures au pied.
Très beau modèle
Un peu durs, il faut mettre de grosses chaussettes pour éviter les blessures au pied.
Nagyon jó
ADOR