Agréable
Encolure un peu haute, mais très agréable à porter.
- Vochtregulatie
- Soepele stof
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Encolure un peu haute, mais très agréable à porter.
Bluzeczka bawełniana, w sumie dla mnie bardziej taki t-shirt niż koszulka do ćwiczeń.
Miły w dotyku materiał, polecam
super confortable
Très rapport qualité prix
jolie couleur et belle forme
Douce matière, belle couleur
Bon produit
Bon rapport qualité prix
Bonne tenue pendant l’activité sportive
Prima stof maar kort in lengte
La utilizzo sia per allenarmi sia come maglietta casual con dei jeans. Mi piace molto sia per la vestibilità che per la composizione
La utilizzo sia per allenarmi sia come maglietta casual con dei jeans. Mi piace molto sia per la vestibilità che per la composizione