carine ma piccole
comode e carine, ma vestono molto piccolo e mi risultano strette
- Pascomfort
- Stevigheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
comode e carine, ma vestono molto piccolo e mi risultano strette
prese per il mare sono comode anche se un pò rigide
confort, élégant et résistant
Io le chiamo quelle senza picciuolo cioè indistruttibili, perchè il tessuto dell'infradito è chiuso nella suola
Migliori delle precedenti perchè prima erano di 2 gomme diverse e si erano aperte nella saldatura
Simples, efficaces et belles !
Bon produit
utile simple efficace un peu rigide tout de même mais très légère
Confortable
Pratique pour l ete
Pratique jolie pour l ete