Ras bon produit
Ras bon produit
- Chloorbestendig
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ras bon produit
Veramente molto bello , ottimo qualità prezzo
Mooie aanwinst voor mijn collectie, prettig zittend badpak met pijpjes sluit overal netjes aan, mooie kleuren combinatie
Maillot taille vraiment petit ! Attention choisir 2 taille au dessus , je met du 40 et j'ai acheté en taille 40 mes cuisses ne sont même pas passer dans le maillot on dirait du 36, j'ai fais un retour pour un 44, car le 40 en dirait un 36 , donc pour moi un 44 équivaut à un 40
Estupendo, cumple su función.
très agréable ! bon maintien
Un maillot que j'ai acheté pour ma mère, elle est ravie.
Superbe maillot de bain pour faire de l aquabike
mooi badpak maar verhoudingen kloppen niet. bovenstukje te klein en de rest weer te ruim,
Hi Jean,
Bedankt voor je review over dit badpak. Jammer om te horen dat dit product niet aan je verwachtingen voldoet en dat de maat niet overeenkomt. Ik heb jouw waardevolle feedback doorgegeven aan onze productmanager. Dankzij jou kunnen we onze producten blijven…
Leggermente largo ma comunque leggero e confortevole. Mi piace molto e mi fa sentire a mio agio.