Enfin un maillot de bain éléga...
Enfin un maillot de bain élégant pour dame…
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Enfin un maillot de bain élégant pour dame…
bon maintien
Tissu agréable, coupe sympa.
Bonjour Sabine,
Ravi que ce produit vous convienne parfaitement.
A très vite dans votre magasin Decathlon
L'équipe Decathlon Mainvilliers
My wife really likes the styling of this tankini
Tökéletes alakot biztosít, kényelmes úszáshoz!
Très confortable, très bon maintien.
Agréable à porter, et bien ajusté
Maillot vraiment agréable à porter
El bañador está bien. Pero a mí no me gusta el detalle que el top esté suelto abajo. Es un detalle que no me fijé al comprar. Pero por lo demás es un bañador bueno, la talla 38 (yo llevo una 36 normalmente) me queda bien. Ni flojo ni apretado. Cómo un guante.
maillot de bain super agréable à porté