Le tankini n'est pas pratique ...
Le tankini n'est pas pratique dans l'eau. Il se soulève et gêne qq peu les mouvements. MAIS TRÈS JOLI MAILLOT.
- Chloorbestendig
- Gemakkelijk aan en uit
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Le tankini n'est pas pratique dans l'eau. Il se soulève et gêne qq peu les mouvements. MAIS TRÈS JOLI MAILLOT.
Bardzo dobry jakościowo, w wodzie się nie rozciąga. Naprawdę polecam.
Très bien. Très confortable.
Agréable à porter
CONFORTABLE et bon maintient
Parfait, confortable
bon produit.
Très satisfaite le maillot de bain est de très bonne qualité.
Wygodny. Nie tylko na plażę.
Rewelacyjny nie tylko na plażę.