Ik had al eens dit badpak, maa...
Ik had al eens dit badpak, maar dat werd te groot. Zit goed, zwemt goed.
- Chloorbestendig
- Borstondersteuning
- Verstelbaar
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ik had al eens dit badpak, maar dat werd te groot. Zit goed, zwemt goed.
Stój ma regulowane ramiona. Dobrze przylega do ciała
Top
très bien
cómodo
Très confortable même avec des formes généreuses
Parfait dans le maitien
Agréable à porter, gainant et bon maintien de la poitrine
Bonne qualité prix
Juste la doublure des bonnets qu’il faut chaque fois remettre en place quand on le met mais après elle tient bien
Joli maillot de bain avec un bon maintien pour l'Aquabike 👍