Superbe maillot et très agréable
Super, agréable, pratique et belle silhouette
- Gemakkelijk aan en uit
- Borstondersteuning
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super, agréable, pratique et belle silhouette
perfecto le comenté a una chica de trabajadora de Decathlon para que me bajara algo la barriga y es perfecto súper cómodo
Muy buena calidad
Fijn badpak. Op grond van aanbeveling op internet heb ik toch voor een kleinere maat gekozen. Helaas deze blijft net te strak zitten. Ik had toch 1 maat groter moeten kopen.
Correspond au maillot que je cherchais
Ideal, se ajusta muy bien
Favorece mucho y se seca muy rápido
tres bien ajusté ne sert pas trop
Muy bien
Après le premier lavage la couleur est devenue plus pâle au dos du maillot la couleur bleu a viré au bleu beaucoup plus pâle sur toute la longueur mais sur un seul côté (gauche) achat du 4 mai soit un mois seulement.