Perfecto
Necesitaba una chaqueta que abrigase y no fuese muy gruesa.
- Warmte
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Compactheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Necesitaba una chaqueta que abrigase y no fuese muy gruesa.
Me da incluso demasiado calor! Es estupendo. No pesa nada, abriga muchísimo y es fácil de guardar en la mochila. Su diseño entallado, pero sin exagerar me encanta. No sé qué es el efecto perlante ni la compacidad, por eso he puesto una puntuación media. Recomiendo totalmente esta prenda, sobre todo a las frioleras!
Felice del mio aquisto
Duvet inexistant à certains endroits
Bun
Félicitations. Pour une fois un coloris moins sinistre que la plupart des produits Décathlon
The quality of the outer material is so weak that it started to tear so easily within 2-3 days of usage. Quality very cheap as compared to the amount I have paid for this. Please take it back if possible
Caldo, con molte tasche
Perfetto è molto caldo
Good shape, nice colour, good sizing. Would recommend.
Hi,
Thank you for the 5* product review! We’re thrilled to hear that you’re happy with your purchase.
We appreciate the time you have taken to review this product and that you have shared your good experience to help others make a purchase.
We hope to see you back…