Très contente de mon…
Très contente de mon achat
- Warmte
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Waterafstotend
- Compactheid
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Très contente de mon achat
Якето е перфектно.Хем леко - хем топло.
cómoda y muy cálida
My wife has been looking to replace her old winter jacket. We live in Northern New York where winter can get a bit long, but not as long as when we lived near Fairbanks, Alaska. We are very active outdoors, including Thru Hiking the AT. She is quite critical of her outdoor wear, and how it should fit and function. She has a hard time finding coats
Thank you for such a thoughtful review! We’re thrilled to hear the jacket has passed all your wife’s tests — especially with those Northern New York winters. Her feedback means a lot to us, and we love hearing that she’s spreading the word about Decathlon and Forclaz!
Wishing you both…
Agréable à porter, tiens bien chaud, je recommande sans aucun doute.
Bonne veste mais trop courte pour une bonne protection du bas du dos et haut des fesses. Sinon très bien.
Krome toho, ze ma hezky strih, tak bundička krásně hřeje :)
Doudoune conforme à ce que j'espèrai. Mais j'ai eu une surprise en essayant la.doudoune car je me suis aperçu qu'il y avait 4 antivols . J'ai du passer à decathlon Noyelles-Godault pour les faire enlever,ce qui a engendré du temps perdu et des frais d'essence. 😬
Léger, agréable à porter Je ne suis pas sûre qu'il soit efficace pour le max de degrés négatifs indiqué, mais chaud pour une température au dessus de 0
Sunt mulțumit de achiziție