Excelente
É o meu segundo fleece e amo!!!!
Vejo algumas pessoas falando que a numeração é ajustada e não acho, pego número menor até, uso M mas nesse pego o tamanho P.
- Warmte
- Ademend vermogen
- Compactheid
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
É o meu segundo fleece e amo!!!!
Vejo algumas pessoas falando que a numeração é ajustada e não acho, pego número menor até, uso M mas nesse pego o tamanho P.
Og
Nice
Rien à redire
穿着太暖和了,冬天还买什么羊毛毛衣,就穿这个
This is second one of these I’ve bought as comfortable and easy to wear either over an under layer or on own.
Only gripe is not many colours to choose from