Muito satisfeito
Muito satisfeito
- Voetondersteuning
- Pascomfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Muito satisfeito
Top essas sapatilhas oi
Доволна съм
Gosto dos vossos produtos embora ultimamente alguns deles ja não têm a mesma qualidade .
Agréable à porter ,assez légère
Classique peut se mettre avec toute tenue
Foarte comozi și rezistenți!
Már van egy hasonló (csak csíkokkal) cipőm, az is bevált, ezért vettem egy újat. A réginek a talpa kopott meg illetve a belül a sarok rész, de elég sokat mentem benne, szóval ez simán belefért. Kényelmes, jól tartja a lábat, nem meleg (kizárólag nyáron használom)
Confort appréciable
Bonne chaussure et surtout bonne promo 👍
Sunt ușori, comozi, iar marimea se potrivește.