Estupendas
Super bonitas y genial de precio. Lo único que tallan un poco pequeñas
- Stevigheid
- Voetondersteuning
- Pascomfort
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super bonitas y genial de precio. Lo único que tallan un poco pequeñas
Secondo paio per mia figlia, spettacolari per uso quotidiano
Chez Adidas je prends du 38 d habitude et là trop petite je ne peux pas les mettre et ne peux les échanger car j ai plus l étiquette bref argent perdu
Un classique à avoir, se porte avec tout et c'est confortable.
Très bien
Top
excellent produit
semplici ...belle ...comode ...li consiglio ottimo il prezzo
A aparencia/design baseia-se no fato de eu gostar de calçado que torna o pé «fino»/elegante simultaneamente com a eficiência e embora goste muito dos meus tênis, penso que ainda podem trabalhar nesse aspeto
Muy cómodas y quedan genial con todo