Incroyable
Super confortable !
Et de la couleur !!! Ce n'est pas parce nous sommes des hommes que nous devons être cantonné au gris, noir et bleu fade
- Beperkt irritatie
- Demping
- Ademend vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super confortable !
Et de la couleur !!! Ce n'est pas parce nous sommes des hommes que nous devons être cantonné au gris, noir et bleu fade
Bon produit
Molto comode
Très confort
Très confortable
Szép és tartós nagyon, még nem próbáltam de alig várom már a téli futásokhoz régóta kerestem hasonlót!
Wszystko fajne, cienkie skarpetki biegowe, nie czuć żadnych szwów.
Bello il tessuto e la traspirazione è adeguata... tendono a "cedere" mentre si corre
calzini ottimi. traspiranti,comodi,di ottima fattura.a mio parere migliori di calzini di marca che si fanno pagare il triplo
Cómodos y cálidos. Probado en pequeñas marchas, no rozan.
Habrá quien prefiera la caña un poquiiiito más ancha, pero cumplen bien y se pueden usar sin que sea un inconveniente para nada.