Suprově sedí, je teplá.
Suprově sedí, je teplá.
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Suprově sedí, je teplá.
Cómoda y ligera para la ciudad y el campo en días de frío medio. Diseño bonito.
Parece que no va a abrigar, pero ya lo creo que abriga.
Cieplutka. Dobry stosunek ceny do jakości. Polecam.
siempre uso este tipo de plumas, tienen muy buen precio abultan muy poco y dan mucho calor de manera agradable
Cette veste est très légère et fonctionnelle.
Tiens ses promesses!!
Léger et chaud.
Je recommande
Très bien pensée par des connaisseurs.
Ottimo piumino per leggerezza e rapporto qualità-prezzo. Va bene per temperature intornoallo zero termico. In piumino quindi facilmente comprimibile
Chaude,Bon et pas Chers