muy cómodo y abriga bien, solo...
muy cómodo y abriga bien, solo que el cuello es algo ancho para mí gusto.
- Warmte
- Compactheid
- Waterafstotend
- Prijs-kwaliteitverhouding
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
muy cómodo y abriga bien, solo que el cuello es algo ancho para mí gusto.
Kalıbı bir tık dar fakat çok hafif ve hızlı kuruyor. Kapüşonsuz olması bence bir avantaj.
Mon mari a bien aimé sa veste ,elle lui va bien,j ai pris M,
Ottimo acquisto
Doskonała w zimną pogodę
Fait le job
Bakımı at makineye yıka as şeklinde değil bu biraz uğraştırıyor ama ince olmasına rağmen nefes alması iyi yalıtımı ise çok iyi hafif yağmurlarda da kullanılır hep kapüşonlu kıyafet giyen biri olarak bu sefer farklı alayım dedim ve iyi.
hafif, rahat, sıcak tutuyor beğendim.
İnce, hafif, şık ve çok rahat.
premiere fois que je prends ce style de doudoune , c'est top leger , pas encombrant ,coupe le vent et tiens chaud