Ciepła ,lekka kurtka ,szkoda ż...
Ciepła ,lekka kurtka ,szkoda że brak kaptura
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Ciepła ,lekka kurtka ,szkoda że brak kaptura
iyi
Tres bien
Très confortable et agréable a porter
Au top
Comfortable, chaude.
Honestly it exceeded my expectations. The insulation is amazing....keeps me super warm even in extreme cold conditions. Despite being so warm, it’s very lightweight and comfortable to wear for long hours. The fit is perfect and the overall build quality feels premium and durable. Definitely a great value for money purchase. Highly recommended for
Ik heb zowel de dunnere als deze versie en ze bevallen allebei zeer goed
Parfais
ciepła i lekka :)