Top gewoon
Super goede tent heel blij met de aankoop veel ruimte
- Eenvoudig mee te nemen
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design
Reviews en ratings helpen klanten meer te weten te komen over onze producten, diensten of ervaringen.
Alle beoordelingen worden gemodereerd voordat ze worden gepubliceerd. Standaard worden nieuwste beoordelingen als eerste getoond.
Super goede tent heel blij met de aankoop veel ruimte
Erg lichte tent, eenvoudig op te zetten en voldoende ruim voor 2 personen met bagage. Bij het opstellen lukt het niet perfect om de zijwanden volledig opgespannen te krijgen waardoor aan het verluchtingsgat een 'waterzak' ontstaat. Dat was (na felle regenval) letterlijk even een koude douche bij het wakker worden. Mits voldoende aandacht bij het
Bedankt voor je review en het delen van je ervaring met de tent.
We raden aan om bij het opzetten te zorgen voor een zo strak mogelijke afspanning van de zijwanden, zodat water zich minder snel kan verzamelen.
Nogmaals bedankt voor je feedback en we hopen dat je veel…
Εξαιρετική ποιότητα κατασκευής, πολύ ελαφριά συνολικά (αν και δεν έχει διπλό πάτο και καλό θα ήταν να χρησιμοποιηθεί μαζί μουσαμά από κάτω...), αλλά παρά πολύ ζεστή, λόγο μικρών εισόδων-εξόδων εξαερισμού. Για καλοκαίρι πιο πολύ για βασανιστήρια είναι πάρα για διακοπές. Κατά τα λοιπά είναι εξαιρετική.
melhor tenda que já tive
Top
Easy to assemble
Lite weight
Easy to pack
Après plusieurs utilisations, certains joncs sont tordus, plusieurs sont cassés... à tel point que j'ai eu du mal à les retirer sans arracher la toile et évidemment maintenant je ne peux plus m'en servir, ce qui est plutôt gênant pour une tente à ce prix. Si vous la pliez mouillée, et que vous dormez dedans le soir suivant... (ce qui peut arriver
Bon… soyons clair. 3 places, faut pas rêver. 2 places c’est bien, avec matelas et sdc et les sacs dehors. L’outfit idéal: une petite bâche à mettre en dessous pour couper l’humidité du sol + petit tapis externe aussi de chez décathlon. A l’intérieur j’étais seul avec un lit de camp, un matelas et un sdc. Il y a largement de la place pour 2. J’étais
L’adoro ! È sempre con me
Mükemmel seviyede kaliteli