Deze tent gekocht om te kamper...
Deze tent gekocht om te kamperen tijdens mijn motor reis en opvolgend kajakken. 3 persoons is hij natuurlijk niet als je meer verwacht dan liggen als sardientjes in blik. Hij is soepel op te zetten en biedt voldoende ventilatie. Nadelen zijn de te fijne rits in de binnen tent waardoor hij regelmatig slecht loopt en het erg dunne grondzeil waardoor
- Eenvoudig mee te nemen
- Makkelijk te (de)monteren
- Vermogen
- Prijs-kwaliteitverhouding
- Look / Design

